nicaragua2014.reismee.nl

Bedankt voor alles

We zijn aangekomen op de laatste plek van onze reis. Een reis vol emoties, belevenissen en we zijn een flinke ervaring rijker. Tijdens de busreis van San Juan del Sur naar Managua hebben we de kinderen gevraagd wat hun mooiste of leukste moment was van de afgelopen twee weken;


Tamara: met het gezin, ze deden heel aardig en ze begrepen me niet en toch deden ze heel veel moeite om me te helpen.
Zoë: met de familie en naar het kruis lopen in Jinotega, omdat ik dat uit mezelf nooit zou hebben gedaan. In het begin dacht ik: 'dit gaat me lukken', halverwege dacht ik: 'waar ben ik aan begonnen?' En toen ik de top had bereikt dacht ik: 'zo, dat heb ik toch mooi geflikt!'
Zino: bij m'n gezin in Mancotal, vooral toen mijn 'vader' de eerste avond gitaar ging spelen voor de hele familie, toen dacht ik 'wauw, dit is een knusse familie!'
John: sommige mensen leven zo arm en toch zijn ze gelukkig! Je moet met alles goed omgaan en niet teveel eisen stellen, gewoon blij zijn met wat je hebt. Ik mis de mensen uit Mancotal ontzettend, maar vooral Daniela.
Thomas: het gezin waar ik inzat en achterop bij de pick-up zitten, wat in Nederland niet mag. En dat Miquel me op zijn rug nam, zodat ik geen natte voeten kreeg.
Ik vond het ook leuk om maïskorrels van de kolf af te halen. Oh ja en manchetten in de muur gooien was ook best wel vet.
Lotte: Mancotal, omdat de mensen niks hebben en heel erg gelukkig zijn en omdat Boris daar woont. Paardrijden was leuk en tikkertje spelen op de koffieplantages. Ik heb hier geleerd dat milieu erg belangrijk is. Ik ben blij dat ik dat zes keer per dag te horen kreeg! ;-D
Anouschka: ook Mancotal! Het afscheid vond ik het leukst, omdat het een groot feest was. Leuk en emotioneel omdat je dan weer afscheid moet nemen! Oh ja en de fotoshoot met mijn 'broertjes' en 'zusjes' was erg leuk.
We willen de leerlingen bedanken voor twee fantastische weken en u (blogvolgers) natuurlijk voor al uw leuke reacties!
Morgen vroeg uit de veren en dan zien we u zaterdagochtend fris en fruitig op Schiphol!!
Groetjes mevrouw Taapken, meneer de Bruyn en mevrouw Mons

Reacties

Reacties

José

Jullie bedankt voor de mooie verhalen en foto's!! Zo konden wij als thuisblijvers toch een beetje meegenieten!!
En natuurlijk bedankt voor de geweldige ervaringen die jullie onze kinderen hebben gegeven!! Dit is een belevenis die ze niet snel zullen vergeten!!

Theo Wijga

Stedelijk College Leerkrachten en leerlingen: bedankt voor de mooie verhalen en foto's die het voor ons thuis blijvers makkelijker hebben gemaakt om deze zestien dagen door te komen.
Wij hebben hierdoor ook bijna het idee dat wij zelf in Nicaragua zijn geweest.
Het waren mooie en leerzame dagen. Hartelijk dank voor deze impressie!

Arianne

Inderdaad bedankt voor alle reisverhalen en foto's. Geweldig om het gevoel te hebben, wetend dat jullie zo ver weg zijn, maar dan door de verhalen weer zo dichtbij voelen.
Bedankt Stedelijk College voor deze reis die mogelijk is gemaakt.
Mevrouw Taapken, meneer de Bruyn en mevrouw Mons bedankt voor de goede zorgen van mijn dochter.
Maar eerlijk is eerlijk....ik kan niet wachten tot het zaterdag is...16 dagen is langggg

Tot morgen Tamske! love you X

Iedereen een hele goede vlucht vandaag!

Mevr. Leijerweert

Heel goede reis straks!

leon Suzanne en Bobbie van der Zwan.

Super bedankt voor jullie prachtige foto's en verhalen en voor de leerkrachten vanuit ons hart enorm bedankt voor jullie goede lieve zorgen. Tot morgen allemaal have a safe flight !!!!! Wij kunnen niet wachten om je weer te knuffelen Zino xxxx

Karin en Ton

Jullie allemaal bedankt voor deze mooie verhalen en foto's ook wij zijn weer een ervaring rijker. Dhr de Bruin, Mw Taapkens en Mw Mons hartelijk hartelijk dank voor alle goede zorgen van Anous
We kijken er ook weer naar uit om jullie allemaal weer te zien morgen ochtend op Schiphol
Fijne vlucht. dikke knuffel voor Anous XXX

Rachel en Vincent

Nou, en nu zijn jullie allemaal weer thuis. De verhalen komen hier langzaam op gang.
Mw Taapken, Mw Mons, Hr de Bruyn, ontzettend bedankt voor jullie goede zorgen.
Bedankt ook voor dit geweldige blog, het was erg fijn om elke dag een stukje te lezen en zo deel uit te maken van jullie avontuur.
Wij kijken met z'n allen terug op een mooie en bijzondere ervaring.

Corine Spaans

Aankomst Schiphol. Geweldig. Heerlijk allemaal weer gezond thuis. Allemaal bedankt voor jullie fantastische verhalen, mooie foto's en goede zorgen voor elkaar en veel plezier met elkaar. Een reis met veel belevenissen en ervaringen het is een fantastische reis geweest en wij hebben door de foto's en verhalen kunnen meegenieten.
Misschien slaap ik vanavond de hele nacht door of Tamara moet om drie uur vannacht even langs komen van ....oma hoi....alles goed hier....en wij maar kletsen.
Warme groetjes aan een ieder die dit heeft mogelijk gemaakt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!